God morgon 2012-01-15
Morgon på er
Stormen har avtagit och det är +- 0 ute samt att det börjar ljusna redan vid halv åtta Så det finns ett hopp om drägligare dagar Idag ska jag hinna massor för imorgon börjar jag på nytt jobb och då är rytinerna viktiga att allt funkar
ha en bra söndag på er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon! (förmiddag)
Här är det snö på marken, blåser fortfarande lite och nån liten minusgrad. Alla tak ligger kvar, bara en massa grenar som blåst ner ur träden! Hoppas det håller sig lugnt en vecka åtminstone, den här stormen var riktigt läskig!
I dag blir det stallet och vedkörning, det har gått åt en del tack vare stormen!
Ha en bra söndag!

God förmiddag i landet!
runt -20 och solen syntes nästan förut, nu har det kommit in moln som ser ut att kunna släppa ifrån sig snö.
Frukosten avklarad och vad vi hittar på idag mer än att elda får vi se.
Lilla kusinen ska ju rida i em, men vi får se hur kallt det är då.

God förmiddag! Grått i dag borde städa undan adventsljusstakar och gran men det blir så mörkt…få se hur jag gör 
Sovit i min egen säng igen i natt, har varit fredag-lördag på högskolan i Gävle igen och blev mycket förvånad då mitt bokade enkelrum var en svit p.g.a fullt hotell. Kändes lyxigt att både ha vardagsrum och dubbelsäng.
Stallgöra väntar nu, dotter och måg ska ut och träna häst. Betygsättning via internet ikväl,l före 24 ska de vara inlagda.
Ha en bra dag!
Kvällen.
Idag har de varit några och tittat på Mitrus i dag och de vill låna han på prov och se hur de funkar … De låter mycke bra och bra folk. Så de ska bli intressant och se. De har oxå några nordisar ..
Annars har de varit lungt och bra. Hoppas att ni får en bra kväll.