Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 749 ggr
karisma
0

God morgon 12/5

Jag har haft abstinens hann inte in på datan igår och se hur ni alla mår Tänk vilket beroende den där tant Croneld har skapat Ni får ha en bra dag trots det gråa vädret Allt regn före midsommar är ju bra för höt lite värme också skulle inte skada betet Sköt om er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Jätteskönt med lite regn! Skall gå ut och känna hur det känns, och alla dofter som kommer fram när det är lite fuktigt ute…..I övrigt är det jobbet som gäller, ända till 15.00, hoppas folk är friska i dag!Skrattande

ryttarn
0

God morgon!

Vad underbart det är att vara hemma bland ungar och hästar igen efter en vecka på mässan i götebor…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Croneld]
0

God morgon! Idag ska vår dotter tävla i karate, jag hoppas hon så småningom blir lika intresserad av russen.. Hon är gärna med och pratar om färger, hingstval, borstar lite och mockar. Men mycket mer blir det inte. Ha det gott!

Odena
0

God morgon! Idag skall jag iväg med min Blåsippa och köra autoträning på banan =)

entill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller vår Tiddeli 30 år. Tänk vad tiden går fort när man har roligt, och roligt har vi haft och har med Tidde. Hon kom till oss när hon var 5 år. En busig märr som inte passade på ridskola. Buset har hon kvar och låter sig fortfarande inte ridas barbacka i hagen, en egenhet hon lade sig till med när vi bodde i Stockholm och hagen låg nära en väg och många ungar försökte tjuvrida på hästarna. Utanför hagen är hon dock en utmärkt ridhäst. Tidde är vårt stamsto, mor till en gdk hingst Trojka Viking, ett A-premierat sto Vicki Viking och två diplomston Tinka Viking och Tösen Viking. Några fler avkommor har hon inte fått. Vi avlade inte så flitigt på henne då hon användes som ridhäst i ponnylekiset. När vi sedan skulle börja avla igen var det för sent. Tidde är väldigt väl bibehållen och ung i sinnet.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Chirak-96
0

Stort Grattis till Tidde, önskar en "gamal" skötare. Visserligen inte på Tidde men hennes dotter Vicki, Undras hur hon har det idag??

SigneK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis Tiddeli!

Jag har ju en dotterdotter till henne (u. Vicki Viking) som just har fyllt 3 år.

VeronicaP
0

Godkväll , här är det tröttsamt idag , vädret har varit kanonfint hela dagen , men nu framåt kvällen kom det in regn , gör inget för som sagt bra för hö´t och betet. Har varit iväg hela dan på 3 årstest, och i morgon är det trav på Åby .

ryttarn
0

#8 Då syns vi på åby i morgon…. Godnatt…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se