Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1489 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 12-01-07

Godmorogn i landet!

Som omväxling snöar det här idag… Vi har fått närmare en meter på två veckor upptäckte PEter när han skulle ksotta fram ridplanen.

Vi var ut med tre av hästarna igår, får se vad som hinns med idag. Jag ska jobba och Peter ska lasta storbalar åt en kund.

Kanske kan jag testa min fantastiskta snöplog jag snickrade ihop förra helgen. Blir intressant att se om den funkar och vad man behöver göra för att den ska funka annars. Skrattande

Tittut
0

God förmiddag!

Fem minus och sol. Blir nog en hundpromenad snart.

Har ägnat förmiddagen åt städning och rensning av vattenlås. Skönt när det är klart.

Bäst att gå ut en stund i det vackra vädret.

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God middag .

Här regnar det så in åt h----- . orkar snart inte med allt regn som kommer , vi har stora översvämmningar över allt , shettisarna släpar snart magen i marken för så djupt sjunker de i leran.

Tanken är att vi ska åka in på banan idag och träna 2 hästar få se hur det blir med det i detta vädret. Amanda ska se om bröstan har kommit med som hon har beställt , hon har ju även beställt ett täcke till Ijor men de har nog inte kommit ännu :D

Igår fick vi skickat in Amandas dress skiss till Brizy så nu hoppas vi att de fattar vad vi har skrivit ;) hon har raggat 2 sponsorer med som ska ha reklam både på rygg och ben :D

Lisa-trollet
0

Go middag. här snöar de för fullt. Har roat mig med att lägga in tvätten och bädda sängarna och sen somnade lillan. Ska ut till mamma och pappa sen och fixa stallet och hälsa på hästarna.

trolldalen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go middag eller för min del är det "morgon" ännu, ganska ny vaken fortfarande.

Har arbets vecka, jobbar natt. Nu två nätter till sedan ledig i sju igen.

Här -4 och lätt snö fall. Är glad att vi har vinter iaf, nu är hagarna snö täckt och fina. Dom håller sig fastän det regnar när man minst väntar sig det.

Har blivit ett ny köp också, russet Ise 4596 är våran nyaste familje medlem.

En tjej som är körd i både två och fyrspann.

Ha en trevlig eftermiddag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri