Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 734 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 12-01-04

Godmorgon i landet!

Någon minus, inget snöfall och det blåser bara litet! Efter gårdagens snömängder är det ju trevligt att inte behöva tänka på hur man ska ta sig från gården…

Vi tänkte fara ut med hästarna nu på morgonen innan jag öppnar. Sedan blir det butiken och farmorkväll.

Ser fram emot när det är ljusare på morgnarna, nu är det ju becksvart, men om en timme ser man ju var hästarna är iaf Skrattande

Niila
0

God morgon, vänta bara.
Om någon vecka är januari slut sedan går vi rakt mot ljuset.

VeronicaP
0

God morgon

Efter en väldigt stormig natt så är det fortfarande en stormig morgon , det blåser utav bara h…..

Idag på förmiddagen ska vi på begravning det är min farfar som avled här innan jul.

Annars blir det väl bara att köra ensilage till stona idag , blir inget annat gjort i denna storm.

Niila
0

Detsamma.

karisma
0

Morgon

Regn och åter regn spetsat med lite storm bara att svälja ut kom en förkyllning Idag gör jag så lite som möjligt bara tänka på att kurera mig så fort det går.

ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Niila
0

Godmorgon i landet!

Någon minus, inget snöfall och det blåser bara litet! Efter gårdagens snömängder är det ju trevligt att inte behöva tänka på hur man ska ta sig från gården…

Vi tänkte fara ut med hästarna nu på morgonen innan jag öppnar. Sedan blir det butiken och farmorkväll.

Ser fram emot när det är ljusare på morgnarna, nu är det ju becksvart, men om en timme ser man ju var hästarna är iaf Skrattande