Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 860 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 11/5

Äntligen fredag igen, hoppas att alla får en trevlig helg!

Anna-Uppsala
0

Detsamma! I dag skulle mitt gamla russ Solos Frö ha fyllt 15 år. Han var en duktig allroundponny, som tävlade i hoppning, dressyr, brukskörning och vanlig körning. Han blev dessutom vackraste valacken på Guldruss på Skansen 1997, med 41p. Frö var e: Fridhems Jonatan u: Alzarda Freja - Rebus, ljusbrun och 128 cm hög. Tyvärr fick han fång år 2000, och i mars 2005 vandrade han över regnbågsbron till Trapalanda. Ledsamt, han borde haft många år kvar att leva!

CarinaA
0

Godmorgon Allihopa !! Kl 9 idag hade vi 4,1 grader kallt i Skåneland…….brrrrr!!! Får bli termobyxorna när man ska ut o köra ponnisarna!!

maiijjha
0

god morgon eller förmiddag e det kanske, jag ska hem till mamma och pappa nu i det gråmulna vädret och pyssla lite med Karamellen och smörja hans sele inför tävlingarna på söndag sen blir det till att jobba hela natten.

Miii4
0

Goddag! Idag fyller jag år Hemlis!

Hunden var och fick vaccination innan, och hann med en sväng inom hästavdelningen med för en snabb fråga. verkar som om d blir ett litet ingrepp även där!

MagganS-B
0

Grattis Miii4! Och god middag alla andra. Har inte haft tid att skriva på morgonen, hovslagaren var ganska tidig. Blev ingen sovmorgon på min lediga dag…..Lova skall gå provstarter med bil i morgon och måste skos om, så då är det bara att vakna! Vädret är kanska grått och kyligt, bara 10 plusgrader, halmulet….SKALL STÄDALedsen

tearsofmemories
0

Morn morn allihopa:) Idag ska ja, syster o mamma upp till bollnästravet o kolla på en nära vän till oss som har en nordis som ska starta:) Kanon tabac heter han:)

Miii4
0

#5 Tackar :)

StuteriSolo
0

Gokväll! Efter en dag fylld av jobb, körning och veckans ridlektion är det skönt att ta det lungt på kvällen :) Här har det både snöat och regnat idag…

muskot
0

#4 GRATTIS MIA =D

muskot
0

#4 GRATTIS MIA =D

VeronicaP
0

Godnatt får jag väl skriva då i stället , idag fick jag ringa tandläkarn akut då jag haft tandvärk hela veckan och det gick inte över kunde inte skylla på förkylningen längre och tur var väl det att jag gick då jag hade en stor infekton och tanden är tvungen att rotfyllas,har ju inte tid att ha tandvärk då jag ska iväg med halvblodet i morgon på 3 årstest och på söndag är det travtävling på Åby.

#4  GRATTIS MIa