God Morgon 2012-01-03
Morgon på er
Fuktigt och elendigt ute med + 5, fast jag är glad så länge det inte kommer något i blött uppifrån Idag får jag röja mina golv så man ser färgen på dem Det blir ganska smutsigt av hundar och katter.
Är så glad mina stallkatter kom hem igår efter att lagat och tryckt någon stans efter alla nyårsraketer De är ju inga ungdommar längre 12 och 22 år i år
ha en bra tisdag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Det vräker ner snö och blåser ordentligt, har vaknat flera gånger i natt av blåsten. Det är rejäla drivor på gården så jag kommer nog inte härfrån utan att göra något åt det, antingen prova min lilla hästplog eller försöka få fart på traktorn med alla speciallösningar, fast jag stal ju handgasen (en skiftnyckel) när jag satte på svängel på plogen..
Det är i alla fall inte kallt, bara någon minus, vackert så. Det verkar vara allmänt dåligt efter vägarna, så att sätta frma öppettiden till elva var nog inte helt fel.
Sara och Fredde var ute en sväng med en superpigg Mysli igår.
God Morgon!
GRATTIS Pernill@ Jobs som fyller år i dag!
Här syntes en soluppgång, men det är lovat regn, snöblask och storm, så vi får se hur det blir.
Skall fortsätta att jobba med "mina" hemsidor i dag + stalltjänst!
Ha en bra tisdag!

#0 Vilken vacker kisse!
#2 Tack, tack 
God förmiddag!
Jag vaknade strax efter klockan fem, alldeles febersvettig och illamående. Förbenade förkylning, har dragits med eländet i över en vecka nu. Önskar den ville lämna mig ifred och ge mig tillbaka min näsa.
Temperatur kring nollan här med lätt fluffigt snöfall i luften. Jag har tagit sovmorgon men nu är jag på G. Ska köra in till Noret och bunkra mer medikamenter (främst nässpray!), och kasta prylar på återvinningsstationen.
# 3 Ha den äran!
Hästarna har fått en ny bal hö och solen skiner, men jag har begynnande tandvärk och ska till tandläkaren i eftermiddag. Hua!
Får se annars vad dagen har i sin linda.
Ha en bra tisdag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~