Godmorgon 11-12-31
Godmorgon i landet på årets sista dag!
Här har vi sex-sju minus och rejält blåsigt, så det var juinte så där värst varmt inne när vi vaknade. 15 grader känns litet kyligt..
Nu är det full fart i spisen och frukost på gång.
Lär väl inte bli så mycket hästande i detta väder, hoppas det slutar blåsa!
Vi ska äta litet god mat ikväll, Peter ska iväg imorgon igen så något vilt festande blir det inte 
Antalet barn hemma till middag ser ut att bli ett, kankse… Är det ett tecken på att de börjar vara stora nu???
God Förmiddag!
5-6 minusgrader var det vid soluppgången….Och vilken soluppgång! Alldeles rödorange, hur vackert som helst! Himlen är blå och det är så fint ute!
Jag skall förbereda lite för festen i kväll med goda vänner! Sen får jag väl göra morotstårta till pållarna som fyller år i natt! :)
Ha en bra dag och GOTT NYTT ÅR på er alla!
Morrn!
Kallt och vackert ute. Hoppas det håller i sig. Skulle gärna få komma lite snö också, men det kommer väl på det nya året?
Undulaterna har fått en ny grankvist att plocka ner i molekyler och är nöjda med det. Dotra sover ännu, och det kanske är bra om hon ska orka vara vaken i kväll.
Ha en trevlig nyårsafton och Gott Nytt ÅR!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Hej!
Även här har vi en solig frostig dag. Tänk vad solen gör för själen, välmåendet kommer direkt. Sen ett plus med lite gott fika med..
Vi har en gäst i huset som har travhästar, så vi får se vad jag kan locka ut honom i stallet med….tror ni han vill köra en ponny?
Gott Nytt År på er allihopa!