Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 651 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 10/5

Idag ska hovslagaren komma och verka "fötterna" på mina kusar, sen ska jag nog pyssla i trädgården och kanske bara sitta och mysa i solen en stund.

Ha det gott!

StuteriSolo
0

Här regnar det idag, får se om jag kör någon idag. Ska jobba i eftermiddag. Vi ska köra hem hö, som vi har nere på gården. BLir det varmt efter det här regnet säger det bara poof så blir allt grönt. Våren här är ju nte som i södra delen av landet, det är brunt, brunt och sedan blir allt grönt och alla träd slår ut på två dagar. Man kan missa våren och det är sommar direkt om man är borta några dagar…

MagganS-B
0

Här ser faktiskt lite mulet ut, och bland päron- och äppelblom drar det lite vind…..Hoppas på regn, det är faktiskt lite torrt.  Skall åka till jobbet, men först skall Lova och Brådis, som står inne på natten, ha mat och få komma ut i hagarna! Ha en skön dag alla!

VeronicaP
0

MOrrn morrn , ska iväg och jobba snart , fast eg har jag nog mest lust att ligga hemma i sängen då jag har ont i halsen och min kropp idag , men jag får tänka på att jag är ledig i morrn.

#0 Jasså lite manikyr på pållarna ;-)

giffan
0

Godmorgon på er…. Trevligt att man alltid hälsas godmorgon här =)

Här ser det ut att bli riktigt fint väder idag. Fast det skulle verkligen behövas mera regn..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tittut
0

Godmorgon själv!

Hoppas alla får en trevlig dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

juliapettersson
0

Imorse gick jag ut i bara T-shirt till hästarna. Inte ett moln på himlen och redan riktigt varmt! Idag ska jag packa, för imorrn bär det av upp till Östersund på travtävlingar.

Miii4
0

God middag. Här sitter man i skolan. Ikväll är det styrelsemöte på travet. Blir väl som vanligt, SENT! :P

Asagard
0

God förmiddag! Har äntligen fått igång datorn som strulat hela morgonen.

Håller just nu på att elda i pannan och är sen på väg att åka och handla. I övrigt händer det inte så mycket här idag. Robban är ute och harvar och ska så, så honom lär jag inte se mycket av idag. :-)

muskot
0

Hela torsdagen har jag spenderat i Helsingborg, på djursjukhuset. Mitt sto blev opererad idag, fraktur på griffelbenet Ledsen ska stanna på djursjukhuset till på Måndag

VeronicaP
0

#9 Usch så tråkigt , men kan trösta dig med att de jag har varit med om haft sådan fraktur alla blivit friska och tävlings hästar igen.

muskot
0

#10 Tack det var skönt att höra =)

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser det lite mulet ut. Idag blir det att packa grejjer och göra klart allt inför Göteborgsresan. Imorrn åker jag med Hults Pirita på trav. Vi ska till Åby och tävla! Tävlingarna är inte föränn på söndag men vi åker på lördag då resan och lång och hon ska få vila lite.

Sen ska jag kolla läget på unghästarna på bete. Jag tänkte ta lite bilder igår men de är inte direkt roliga att fota. Näsan i backen hela tiden… hehe.. matvrak!

Ha en bra dag. Och klaga inte på regnet! Då blir det ännu grönare i hagarna!!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus