Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 814 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-12-28

Godmorgon i landet! Blåsigt ute, men inte lika mycket som igår, klart och minusgrader så snön blir lätt och kan blåsa omkring bättre.

En tall tippade i hästhagen i går, som tur var så var hästarna i andra änden av hagen så alla var då kvar innanför staketet.

Peter sitter fast vid norska gränsen, väntar på att kolonnkörning över fjället kan börja igen när vinden lagt sig, igår kväll blåste det 26 m/s, nyss sa de på radion att de kan komma igång vid nio…

För min del butiken idag, Sara med kompis ska med in till stan så hundarna får följa med idag, då blir de nog nöjda Skrattande

[Croneld]
0

God morgon!

Ny ledig dag och det ser friskt och klart ute, härligt. Det blir lite innesysslor och sedan ska jag köra Tigerlilja. Kanske vill barnen åka till baduset i eftermiddag.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

God Morgon!

En morgon med först stjärnklar himmel och lite frost, nu skiner solen! Tack för det!

Skall strax gå ut och knipsa hovar…..Kaffet är urdrucket och första maskinen tvätt ilagd! Blir en "handelsresa" i dag också!

Ha en bra dag!

Tittut
0

God förmiddag.

Frostig morgon här, men det är skönt så att det torkar upp. Solen börjar orka upp över taken också, så det blir nog en fin dag.

Ska på bio i eftermiddag eller kväll och se Stig Helmer story. Någon som sett den?

Annars önskar jag alla en fin onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~