Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelsvärdering
Läst 1277 ggr
SigneK
0

Premiering 2007?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, går det bra att starta ett bildinlägg?

Tänkte att det vore roligt om folk hade lust att visa deras 3 årsston som ska premieras i sommar.

Mit lilla troll heter Akleia, hon är född i Köping e. Granit och u. Vicki Viking ue. Jesper. Glad

Hon kommer att visas i Skåne!

ryttarn
0

Självklart går det bra… Tyvärr har jag av olika anledningar ingen treåring att visa i år….

//Jerker

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Asagard
0

Jag har en treåring att visa i år. Hon heter Wiolina och är e: Vidar u: Jackobina ue: Rusch.

CarolaG
0

Jag har ingen 3-åring i år. Återkommer nästa år.. Skrattande

SigneK
0

Emelie, jag håller tummarna för att Vidar får sin tredje diplomdotter i år då! Skrattande Hon är verkligen fin, Wiolina!

Asagard
0

Visst är hon Signe!! Hade hennes syrra för några år sedan på foder och hon klarade NÄSTAN diplomet på sånär en 6:a på traven (hon fick aldrig till det där med traven då hon inte fick plats ordentligt) :-( Så 8:or rakt igenom och sen en 6:a. Förargligt, men vad gör man. Hoppas nu på att det går bättre för Wiolina.

Teja-Bea
0

Jag har 2st tvååringar bara. så ingen till premiering i år. Inte hingst heller för den delen!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

[cancan]
0

Vi har ett 3års sto; Ramiina. e Allgunnens Valdör u Ripadals Ramona som ska visas i år. Har tidigre fått 40p så vi hoppas såklart på ett diplom!

Odena
0

Jag har ett treårs sto Blåsippa e: John Russ 422 och u: Levinda 3642. Hoppas iaf på 37+ :) Har blivit mycket finare än hon var i sommras..:)

karisma
0

Jag har ett sto Qurry e John Russ u Brickan uppfödare Hushållningssällskapet Som jag ska visa hon har inte varit ute något så det är ett oskrivet blad få se hur det går

sedan ska jag visa Karismas TiGer på premiering de är bägge 3-år

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

halludu
0

Tror vi ska premiera Wilma men vet ej nått ännu:P

ErikaSchieber
0

Har inget treårssto..hon är 4 i år och premierades förra året med 39p..Plomona e. Timon u. Bloss

Tittut
0

Jag har en treåring, Thomasin e Micky och Welinda, som skall visas i år. Hon finns hos fodervärd och jag har inte sett henne sedan i höstas. Skall bli spännande!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

tearsofmemories
0

Jag funderar på att premiera mitt 3 års sto:) En fråga på en gång. Kan man premiera sitt sto även om de har eksem?

Jennie_A
0

Vi har ett 3-årigt sto, Kålmans Primavara e: Polar u: Primusa, som vi tänkte visa i år. Utställd en gång som 2-åring med 37 poäng.

halludu
0

#14 guuh vikken sötis:D

Madelene_Udd
0

# 6 även tvåringar kan visas…Flört

Södra Älvsborgs Läns Hästavelsförening betalar tillbaka amnälningavgiften till alla medlemmar som visa 1 och 2 åringar på sommarpremieringen i Svenljunga.

Sista anmälningsdag är 15 maj.

Medlemsavgiften är 100 kr och anmälningavgiften är 300 kr så man "tjänar" 200 kr på första hästen och 300 kr på övriga.

Både anmälningsavgift och medlemskap skall betelas före 15 maj.

Vi har även lite extra festligt för 3-åringarna, då vi uteser Sjuhärads bästa 3-årina alla raser. Alla 3-åringar visas samma dag.

Häls Madde

Hör av er om ni vill ha mer info!