Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1034 ggr
karisma
0

God morgon 2011-12-05

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon till en ny vecka

Fuktigt och +- 0 fick jag vakna till, det är svart ute så hästarna får vänta en stund. Ska tända en brasa och lite ljus så det blir mysigt inne ialla fall

Tandläkar besök och fylla på kylskået står på dagens lott. Få se om jag hinner någon häst innan mörkret

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Två minus, mulet och snöfall idag, bättre än regnet igår!

Har hunnit skjutsa Sara till bussen, köra en maskin tvätt och elda, snart finns det varmvatten så jag kan ställa in i diskmaskinen också.

Butiken sedan, och ikväll är planen att få fram lådan med julsaker. Någon har ställt ett linneskåp framför…

Tittut
0

Morrn!

Elin hemma från skolan idag, så det lär gå på halvfart. Annars har det blivit lite kallare, höll nästan på att köra i diket när jag skjutsade Pontus till skolan, men det gick bra.

Hoppas ni får en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Ett par grader varmt, solen tittar fram mellan molnen och det är snorhalt på Gotlandsvägarna…..

Får se vad dagen har i sitt sköte mer än hästskötsel……pepparkakor kanske, skall baka såna med citron och ingefära i år, ombyte förnöjer! Annars finns det smutstvätt så det räcker och blir över!

Ha en bra måndag!

VeronicaP
0

God eftermiddag

Idag var det halt ute och jag fick skrapa rutorna , släppte ut primadonnórna hm och sen helt plötsligt var den lilla primadonnan ute ur sin hage så han åkte in i boxen igen.

Jag har varit iväg och fått köpt en del julklappar idag och fikat med en kompis härligt att kunna göra de ibland.

Min röst är nästan helt väck just nu och jag hoppas verkligen jag blir bättre tills på fredag då jag ska åka iväg över helgen.

Ha fortsatt bra måndag