Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 491 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 7/5

Ha en trevlig dag allihopa!Glad

StuteriSolo
0

Ny vecka, nya utmaningar. Dagens första blir att få upp Sara ur sängen så hon hinner med skolbussen, det blev sent igår…. Hon debuterade i russulky, och tog en andra och fjärdeplacering och sken som en sol. Vad man hinner med sedan får tiden utvisa, men några pållar behöver ju få jobba, tälvingshästarna får vila idag.

Asagard
0

God morgon! Här regnar det idag. Har precis varit ute och fodrat alla hästar och sett till så de mår bra. Väntar på att frukosten ska flyga ut av sig själv hit till mig ( :-) ) och sen ska jag åka till växthuset och plantera. Rolig dag, inte sant… Skrattande

SigneK
0

Vänter på att veterinären ska komma och kolla två tjurar som ska slaktas i morgon. Vid hemmaslaktning måste man ha vet. intyg, vilket eg. är lite fånigt, för jag vet att vet. bara kommer att stå utanför stängslet och titta på dem. Men det är väl som en säkerhet för att man inte slaktar något dödssjukt djur…nä nu kommer hon tror jag!

CarolaG
0

Godmorgon! Sitter på jobbet sedan 06:50 och är trött… Har hunnit sova knappt 2 timmar inatt. Fick ett vackert stoföl 02:50  Skrattande

Asagard
0

#4 Stort grattis! Fick också ett stoföl, men igår vid 19-tiden.

CarolaG
0

#5 Stort Grattis till dig också!

Asagard
0

#6 Tack! Skrattande Har inte sett henne än, då mamman står på fodervärd, men sitter och väntar spänt på foton. Tyvärr måste jag vänta ända till i morgon innan foton på underverket kommer. Gråter Men, jag ska nog klara mig till dess. Bara vetskapen om att en liten bebis fötts gör att man håller modet uppe! Skrattande