Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 827 ggr
Tittut
0

God förmiddag 2011-11-07

Nyss hemkommen från stallet. Har lagat staket som dragits ut i skogen, men nu är det helt igen.

Väntar på trevligt sällskap till kaffet. Skönt, då slipper jag sitta och prata med mig själv hela dagen. Skrattande

Ordningen återställd, dvs barnen tillbaka i skolan efter höstlovet. De tyckte det var segt att komma upp, men sedan var det ganska kul, som vanligt.

Hoppas ni får en bra måndag,  det känns som att jag kommer att få det.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Samma här…..

Fast jag har ännu fyra boxar som skall mockas och löv som skall räfsas. skall bara liksom "ta sats"!

Vädret är som vanligt mulet och grått, vi såg solen ett ögonblick i går, men nu är det som vanligt igen. Skönt i alla fall att det är milt och inget regn!

Ha en bra måndag!

annelie-huskvarna
0

God förmiddag!

Precis inkommen efter en härlig ridtur med Giro Glad Det är mulet och grått här med, men underbart skönt ute. Nu blir det lite fix och trix med nystartade företaget.

Ha en underbar måndag Skrattande

StuteriSolo
0

God eftermiddag i landet!

Mulet här med, och några plusgrader, när jag åkte hemifrån blåste det rejält också. De har lovat skitväder över fjällen, få se hur det går för Peter denna vecka…

Butiken idag, det blir bara Johanna och jag som ska ha middag idag, Simon jobbar och Sara blir kvar i stan