Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 786 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-11-04

Godmorgon i landet!

Dimma och fukt i min del av världen, några plus i allafall.

Peter har lyckats ta sig till Finland efter gårdagens proglem att starta bilen, tydligen något originalfel på den modellen av volvo, nu har han fyra extra startrelän med sig… olycka före Karatjoukk så han blev stående där i nästan två timmar, det verkar som om det inte ska gå fort att ta sig denna vecka..

Undrar om det går att övertyga åkeriägaren om att Scania är bättre än volvo Skrattande

Butiken idag, tidigt avslut och sedan ledig i hela två dagar, det är skönt. Tyvärr ser det ut som om det ska regna i två dagar… Jag hade ju tänkt hinna ut med mina hästar i helgen!

Tittut
0

God förmiddag!

Grått och trist, första kaffet för dagen upphällt.

Blå Basen har strejkat på morgonen en stund, så det blev stopp i maskineriet, men nu funkar det igen, så det är bara att tuta och köra.

ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God kväll

Här har det varit rätt så fint väder hela dagen , men här har man haft full rulle som vanligt ,först var man med sonen på trafikskolan så han fick skrivit upp för sin moppe , de gick galant , sen handla jacka till dottern och hennes pojkvän , även de gick bra de hittade varsin .

Sen så hem till mina föräldrar och hjälpa dem skriva fakturor då min mamma inte kan göra det för tillfället :D så då är jag snäll och ställer upp så klart.

Ha en underbar fredagskväll