Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 4484 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-11-01

Godmorgon i landet!

Sol mellan molnen, och fem plus ute.

Peter roar sig med att sitta fast i en backe utanför Alta med två trasiga luftbälgar, där snöar det för fullt.

Simon jobbar, Sara är hemma med hundarna och Johanna är här på jobbet med mig.

Butiken idag och sedan handla.

garrilina
0

God kväll!

Jobbat klart för idag, nu är det bara en dag kvar sen är det ledigt i 4 hela dagar. Ska bli så skönt. På jobbet stannade de flesta kvar för att ha TP turnering och jag åkte hem, stallet för mig i stället.

#0 Till Alta är sambon på väg just nu, hade precis kommit in i Finland för en dryg timme sedan. Så han byter ut en mild höst här hemma mot vinter nu. När han kommer hem igen så har vi nog också fått vinter.

Ha en bra kväll!

VeronicaP
0

God natt här har det varit en dag som gått i fartens tecken , med att hämta hem några unghingstar som skulle verkas och ska tränas för visning (shetland) .

Har varit iväg och avlivat dotterns katt som var sjuk , dottern var med hela tiden och han fick dö i hennes knä , han blev 16 år gammal och har haft ett långt och fint liv.

Sen var det innebandy med ena sonen .

Jag har även fyllt år idag , och har inte hunnit fira det heller*S* så är de ibland och min mamma undrade nog om jag inte ville att de skulle komma när hon ringde och sa att de kanske blev sena och jag sa de är lugnt ni behöver inte komma :)

Så nu äntligen har jag hunnit koppla av och jag kan nog somna så god natt på er alla