God Morgon 11-10-30
God Morgon! Blev uppstigning vid 5 i morse, kändes inte så tidigt p.g.a. vintertiden. Dotter, måg och Garrilina har åkt till Solvalla och sambon och en av hundarna till skogen för att spåra älg. Här hemma är alla fyrfota fodrade och ute själv har jag ätit min andra frukost.
Dagen kommer varvas mellan stall och livesändningarna från solvalla måste ju se hur det går. Tidigt i säng i kväll kan jag tänka den här dagen brukar sluta så.
Ha en bra dag!
God Morgon!
Vaknade naturligtvis i vanlig tid och kunde inte sova…..Nu är kaffet urdrucket och hästarna ute. För min del blir det loppisen i dag också, fast vädret var betydligt finare i går. I dag är det riktig höst med lite blåst, grått och disigt. Lycka till med fölen och småhingstarna på mönstringen i dag alla som skall till Sjonhem!

God eftermiddag i landet!
Effektiv dag idag, vaknade halv sex, fast min klocka var halv sju
Peter skulle upp i tid, så det gjorde ju inget. När vi hade ätit frukost gick jag och min spännande bok tillbaka till sängen, innan Sara hörde av sig vid tio och ville hem. Har roat mig med att städa kontoert så äldsta dottern kan sova där, det var ju behövligt kan jag säga…
När det var dags för lilla kusinens ridlektion tog Sara in Debbie, som mest gått och vuxit under sommaren, hon börjar likna en häst nu till slut. Hon skötte sig utmörkt, och röros var oerhört upprörd för att hon inte fick springa i full fart nör hon hade lust, medan Mysli tog det lugnt och lunkade bakom de ystra unghästarna i sitt eget lilla tempo.
God kväll alla russvänner!
Nu är det mörkt vill jag lova, fastän inte klockan är så sent. Bara att vänja sig.
ha en bra söndagkväll!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~