Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1057 ggr
Tittut
0

God morgon 2011-10-29

Här är det en fin förmiddag med sol, men ganska kallt.

Ska åka och flytta hafar på hästarna och släppa ut de två som fått stå inne inatt. Får se hur mina gammeldrakar tar emot 2-årsmärren.

Grabbarna är på rally hela dagen, så jag ska försöka bli av med lite att-göra-saker.

Ha en fin lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Strålande sol här!! Ska åka ut till Ekenäs och fixa klart inför morgondagens DM. Tog stygnen igår på Joel, mycket kvar att läka men ser ändå fint ut.

#0 min gubbe är också på rally, månne det vara samma??

StuteriSolo
0

Godmogron i landet!

Strålande sol, 7 plus och halv storm. Igår kväll ösregnade det så dagens väder är en klar förbättring Skrattande

Butiken, och så får jag se vad vi gör i eftermiddag. Behöver städa i kontoret så Johanna har någonstans att sova, hon kommer och hälsar på på måndag och stannar några dagar eller så.

Jerry är också trakterna idag, han spelade med Sherlock Brothers i Ö-vik igår, ikväll blir det Pajala. Det är ungefär lika långt till båda ställena, så vi håller oss väl hemma, Peter ska iväg imorgon igen.

Miica
0

God förmiddag på er!
Idag har jag tagit sovmorgon, nu ska hundarna ut innan det blir stallet en sväng.
Senare idag är inget planerat, städa lite hemma kanske?
Ikväll ska man in till mamma och bli bjuden på mat, aldrig fel!

Ikväll blir de nog lugnt då det vankas jobb hela dagen imorgon!

Ha en kanonlördag allihopa!

garrilina
0

God förmiddag!

De sista dagarnas grådis har bytts ut mot frost i morse och nu strålande sol, härligt.

Det vanliga pysslet i stallet i dag, få se om jag hinner med något annat också…allt går så mycket långsammare när jag är ledig…

Ha en bra lördag!