Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelshingstar
Läst 2652 ggr
Junction
0

Bilder på godkända hingstar (egenfotade!)

Hej!

Vi driver en databas som heter www.haststam.com och jag (Zuzzi) är fullt inne i att uppdatera så korrekt och mycket information om våra russhingstar, alla godkända hingstar/ston finns sedan en längre tid tillbaka redan i databasen men nu ska det kompletteras information och annat intressant!

Har du egenfotade bilder på godkända hingstar (eller russ iöht!) som vi får låna till databasen (finns flertalet med redan) så vore vi oändligt tacksamma, speciellt när jag har ett stort intresse för rasen i sig själv!

Äger du egen godkänd hingst och vill bidra med information, välkommen att höra av dig!

Jag nås på zuzzi@haststam.com

Teja-Bea
0

Jag är hästfotograf och uppfödare så jag har hundratals bilder ni kan använda.

Det finns flera fotografer/uppfödare här på forumet så det borde finnas mängder med bilder!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

skott
0

Jag har ingen direkt fin bild som jag själv tagit men är de någon som har på mina hingstar får de gärna lägga upp dem :) Ernst Rasken och Skotte 492

rebeccajansson
0

Puttar upp tråden då jag VET att haststam ännu söker bilder på gdk hingstar 6 stamboksförda ston.

Jag har tagit på mig jobbet att regga alla årets 34st diplomston. Skall gå över till de nygodkända hingstarna och årets stamboksförda russton när jag hinner. Har en 2 månaders baby hemma så det är lite pyssel.

Teja-Bea
0

Hej!

Vilka ston och hingstar söker ni bilder på?

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

rebeccajansson
0

#4 det skall vara årets: * nygodkända hingstar * diplomston * stamboksförda ston Jag har lagt in alla de nya hingstarna och diplomstona i haststams databas o skall börja på alla russton som stamboksförts iår så bilder på dom kan vänta än så länge.