Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1205 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-10-25

Godmorgon i landet!

Solsken hemma och några minus, döm om min förvåning när jag körde in i dimman bara en bit hemifrån, det var rena ärtsoppan hela vägen till och från Luleå. Tillbaka i stan var det dock solsken igen Skrattande

Butiken idag, mer lär jag inte hinna med.

PernillaJ
0

God förmiddag! Grått och ganska milt även i Leksand, ingen nederbörd idag heller. Jag ska gå ut och staketjobba strax, sysslade med stängsling igår oxå men det är som ett evighetsarbete. När jag fått till ett ställe (bytt nån stolpe, dragit ny tråd eller sträckt gammal, fixat en bättre grind…) som jag vill ha det ser jag ett annan avsnitt som behöver fixas. Nåja, man har alltid sysselsättning.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grått och blåst….dock inget regn här. Ska göra stallet nu, blev sittandes med att tova lite hästar…..är så kul att jag tappar tiden helt!! Sedan måste jag åka och hämta ut Viles pass….har inte varit i Staden på länge så jag har inte fått det gjort…….borde även åka en sväng till sjukan och hälsa på gamle far!

LouiseS
0

#2 Wow, vad fina! Går det att beställa? Och med tanke på vad vi pratade om på konferansen kan du tänka dig att göra många som vi kan sälja på russevenemang…?

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Jag håller på att knåpa ihop ett "lager", det tar ett tag då det är ganska mycket pill med dom=tar tid.

Sedan är det svårt att veta hur mycket man ska ta för dom…….Oskyldig