Godmorgon 11-10-21
Godmorgon i landet!
Det är inte riktigt ljust ännu, jag tror bestämt mörkret börjar sänka sig över oss igen! Mulet och blåsigt, men i alla fall inget regn.
För min del butiken idag, PEter ska väl fortsätta greja på här hemma, det har blåst ner ett 20-tal träd nere i skogen upptäckte han igår.
Få se om Sara går till skolan idag, hon är fortfarande inte riktigt frisk. SImon ska iaf iväg och jobba i eftermiddag.
Jag åker tyvärr inte på konf. i helgen.
Men jag tröstar mig med att Tigerlilja (om allt går vägen) kommer hem ikväll. Hon har varit hos Amanda Frick och tävlat i två säsonger. Nu kommer hon troligtvis hem med en Micklasbebis i magen. Det blir isf sen fölning, hon skulle ha i april och kastade, så blev ombetäckt sent på säsongen.
Ha en bra russhelg!
Morrn!
Snabb koll av mailen innan avresa till Gotland och avelskonferensen. Hoppas ni andra som vi inte träffar, fär en treevlig helg, och till er andra, väl mött i helgen!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God middag.
Ingen konferens för mig heller , har varit iväg och lämnat av Tigerlilja för vidare färd hem till sin snälla Matte ;) och vi hoppas också att hon är dräktig nu och att hon inte kastar igen i såfall :D
Jag var iväg och fixade ny telefon och lite annat i går och måste åka in och lämna lite papper mm , sen får jag väl sätta mig och se om jag kan lära mig min nya telefon mycket tekning är de ;)
Ha en bra fredag