Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 892 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-10-01

Godmorgon i landet!

Vaknade pigg och utvilad vid sex, kan ju ha att göra med att jag somnade kvart över åtta…

Himlen är mulen, men det kan vara dimmoln, så vi får förhoppningsvis se solen idag också. Det regnade inte alls igår!!!

Sara och Linnea var ut med Trixi och Mysli igår, idag får vi se vad vi hinner med. Först butiken iaf.

PernillaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Molnigt även här. Jag har gjort klart stallet, ska äta yoghurt och läsa tidningen och mysa igång dagen. Om en timme ska jag fara och kika på en rostfri tvättho som jag eventuellt ska köpa, ett Blocket-fynd i så fall. Den är tänkt till stallet, dit jag får indraget vatten före vintern (hoppas jag).

Igår var det ytterligare tre inbetalningar på föreningens pg-konto, så nu har vi 100 st riksstambokförda ston 2011. Hittills. Det blir många brev att posta i veckan Glad

På bilden njuter Gin 638 i gårdagens solsken

kakan89
0

God morgon!

Här är det dimmigt som bara den, det var knappt att jag såg hästarna i hagen i morse när jag var nere och gav frukost.

Nu sitter jag uppkrupen i fotöljen med en kopp kaffe och väntar på stallkompisen. Vi ska åka och köpa hästmat och strö till boxarna utifall att det skulle behövas. Det är ju trots allt första oktober idag. :)

garrilina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Strålande solsken och varmt, få se om det komer upp i de sista dagarnas 25 grader i dag också. Ska åka och plocka ur saker ur en byggnad som ska rivas till veckan, så det blir ute hela dagen.

Ha en bra lördag!