God Morgon 2011-09-24
Först??
Morron!
Strålande väder här. Då ska jag stå i ett ridhus hela dagen och skriva på premiering, det är 86 hästar anmälda……..
Ha en ba dag!

God morgon!
#1 Ha en kul dag, jag har mailat dig.
Solsken här också, och jag ska jobba åt min kusin idag. Hade kunnat ägna dagen åt pyssel här hemma: sätta ner stängselstolpar inför vintern, eller åka och hämta spån, eller åka och kolla på DM ponnydressyr… men nej.

Godmorgon i landet!
Det regnar inte!!! Men det är mulet och sisådär fem plus ute. Mycket vatten är det överallt, tur vi bor högt!
Butiken idag och sedan får vi se vad vi gör, beror på vädret och vad Sara ska göra. Skulle ju vara kul att fara ut och leta svamp och hinna ut med någon häst
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
En snabb sväng till tippen och sedan är det ute som gäller. Ser ut att bli en vacker höstdag. Grannens butik har lite jippo idag så det blir både affären, loppis och lite skördemarknad.
Undra om jag kan sälja lite svamp..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Var tvungen att elda innan jag slog på datan, det var bara +17,5 inne Så nu är det dax att börja elda innan sänggående. Det skall hälst vara 21-23 grader inomhus
Idag gör jag det som inte hunnits i veckan bla flytta de sista hästarna och klippa den djä… gräsmattan som alldrig slutar växa Men det är sol ute så det blir nog en mysig höstdag
#3 Pröva sälj det finns flera som mig som inte ser svampen förens man står i den
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~