God morgon! 27/4
Äntligen fredag tänker nog många av er, det gör alltid jag. Idag känner jag mig lite extra förväntansfull, ska nämligen på utställning i morgon. Fast med en häst av annan ras. Så det blir att tvätta och pyssal lite med Manda ikväll. Russen får vänta till den 6: juni!

Här på min plätt på jorden strålar solen från en klarblå himmel, och det blåser halv storm. Hästarna står vid granen och sover, men manen stående rätt ut som om de sprang i full fart, ser ganska kul ut:)

God morgon ännu en helg har anlänt vart tog veckan vägen stålande sol och massor av flygande hästhår hoppas de fäller klart snart ha det bra i helgen alla
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgen alle sammen En liten hilsen i fra Norge!! Solen stråler fra skyfri himmel her i sør Norge Ponniene har nettop fått mat og står og koser seg i vårværet.Fin årstid nå uten for mye stikkende innsekter.Ha en fortreffelig dag alle sammen

God morgon. Här är det fint väder . Ska iväg med 3 års halvblodet snart så hon kan ridas i ridhus då hon aldrig är riden inmohus och det kan ju vara bra innan hon gör sitt 3 årstest.
#0 Jag håller tummarna i morgon att det ska gå bra för dig och Manda och För Katarina och Bonzo *ler* kommer att vara en nervös dag för mig :-)

God morgon, även här är det strålande sol och en underbar morgon. Är lite spänd för morgondagen då jag skall kvala ett av russen.
God förmiddag! Här strålar solen och jag ska snart åka iväg och jobba lite. Måste få ner de sista fröerna och kolla hur långt sparrisen kommit idag. Snart, snart är det dags att börja plocka den! Spännande att provsmaka de första "primörerna". Måste dock slita lite ogräs också så det inte tar över odlingen.
Senare idag ska vi åka och titta på en cykel till mig och ett badkar till badrummet. En dröm för mig som går i uppfyllelse. 

God Middag, här går man i skolan fortfarande :P
Blir kanske en träningstur med märren ikväll :)