Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 999 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-09-19

Godmorgon i landet!

Soligt idag med, härligt! Inte är det så varmt ute direkt, tror det varit frost inatt.

Idag blir det butiken och vad övrigt som hinns med.

Igår var vi ut med fyra hästar, och på långpromenad med hundarna, det var så härligt väder!

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon! Åter hemma efter en helg på Öland, där vi var för att hälsa på släktingar. Vi hann med både att se sälar, äta kräftor, fiska, gårdsfika, vandring på pumpafält och tölta islandshäst.

Nu åter till vardagen!

Miica
0

Idag blir de ut på nya äventyr. Under eftermiddagen så skall ett par av hästarna få skjuts till stallet de ska gå i i vinter :P
Så gott om gräs där att de ska få gå ute några veckor till!

Men först som sagt ut på ett litet äventyr, en bit uppåt i landet! Alltid lika spännande ;)

Ha en bra dag allihopa :D

PernillaJ
0

Regn, grått, regn, 9,6º. Iff. Det är knappt jag har lust att kalla det här för en "god" morgon, men OK då: god morgon.

Stallet är klart, hästarna utsläppta, och jag har hämtat in morgontidningen. Ska äta litet frukost och läsa DN strax. Jag ska iväg på eftermiddagstrav i Rättvik senare, fram till dess blir det inomhuspyssel: målning och bokföring tror jag.

Tittut
0

# 1 & 2 Fler som varit och ska på äventyr? Vi har varit i Tällberg över helgen och haft två mycket fina dygn i hela familjens lag, härligt!

# 3 Regn här också. Tur vi hade fint väder när vi var på dina breddgrader. Lördagen var kalas!

Som sagt, regn och grått och inte så upplyftande, så det blir väl att ägna dagen åt en massa pappersmåsten som vanligt.

Ha en fin måndag, regn eller inte!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Reko
0

Hos mig har det varit uppehåll hela dagen men däremot kom det en del i går, tror jag. Jag var i Mullsjö och körde kyrkskjuts. Vädergudarna var på vår sida och det höll upp både bort och hem. 1,5 mil på kuskbocken i hällregn är ju inte riktigt lika roligt…