Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 894 ggr
PernillaJ
0

God morgon 2011-09-18

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Sval inledning på söndagen med solen som anas bakom dis. Det blir nog en fin höstdag igen. Jag ska åka iväg och titta på ponnyallsvenskans elitserie dressyr, zon Nord, om ett par timmar.

Igår var jag i Hedemora med ettårsstoet Vala (e Micklas 571) som gjorde utställningsdebut. Det gick rättså bra, 87877=37 p, silver och klass-seger. Och så fick Vala se sig om i världen lite grann. När det var dax för fotografering hade hon helt tröttnat på att uppföra sig prydligt och dansade runt och stod på bakbenen: tjoho!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet,  frost, eller nära frost inatt,strålande blå himmel och solsken, härligt Skrattande

Sara och jag var ut med Mysli och Trixi igår, idag blir det lektion med lilla kusinen.

I övrigt har vi massa saker att göra inför den stundande vintern så det finns att pyssla med

murkla
0

God förmidda.

Vilket fint kort #0 Pernilla.

VI har då uppehåll men , gråmulet. vakande med huvudvärk och super trött, Var oxå till Hedemora igår med mitt 2 åriga valack Mitrus som fick 36 p silver. 77787

Men ville inte stå stilla när domaren tittade på han men annars var han mycke duktig..  Idag då. ta de lite lungt städa ur transport riktigt med högtryckstväten, åka till mamma o äta.  Ut o gå med Murkla i skogen.

Ha de bra alla..