Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 466 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 26/4

Ännu en varm skön dag nalkas, och jag ska satsa på att känna solens värme och bara njuta! Cool

Ha det bra allihopa!

VeronicaP
0

Morrn morrn , ja det verkar vara bli ännu en kanon dag. ska jobba idag med och vi ska försöka få ut 2 hingstar till på bete och släppa dem med ett varsitt sto , sen är det bara 2 kvar *ler*

Ska ev åka med och titta på 3 russ idag.

ryttarn
0

God morgon…..

Jäsp, nu får Itzi snart föla, dessa vaknätter gör mig knäpp. Varje kväll de senaste dagarna har jag varit övertygad, inatt…. Men men, inatt blir det säkert… Jäsp…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

ErikaSchieber
0

Godmorgon!

Kul att det blev en gotlandsruss iFokus..har inte upptäckt det förrns nu..Det verkar bli en varm dag..skönt! Idag kommer hovslagarn å ska slå på tappskon som hon smidigt nog lyckades få av sig i transporten :P Kanske man kan ut å köra ett snabbjobb idag i det fina vädret :D

Asagard
0

God förmiddag. Har hunnit ge hästarna mat och vatten, rastat hundar och tagit ut hundvalparna i hundgården. Har legat i rabatten och försökt gräva ner mina nya penséer och också hunnit påbörja tvätten. Nu ska jag åka till affären och köpa lite frukost för det ekade i skåpen när jag öppnade där i morse. Skrattande

Resten av dagen går åt till å jobba. Måste få ner de sista fröerna nu så det blir några grönsaker i sommar.

Cattis
0

God förmiddag!

Har inte hunnit med mer än att lämna av alla barn på sina respektive skolor/dagis/praoplatser plus att ha släppt ut de hästar som fick stå inne i natt. Har ett sto jag vakar på, som nu är 17 dygn över tiden. Himla irriterande…

Ha en bra dag!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Asagard
0

#5 Har också ettsto som gått över tiden! Snart 2 veckor. Så irriterande!! Men i morse var hon svettig i alla fall. Kanske kanske det kommer något snart. :-/