Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 840 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-09-10

Godmorgon i landet!

Himlen är grå, men det regnar inte, än.

Sara sover borta idag, men Simon är hemma, Peter kommer mitt på dagen sådär.

Sågen här byn brann igår, hela hyvelhuset och spånhuset gick upp i rök, och de specialhyvlar till många olika företag så det blir nog problem för alla inblandade. Ingen människa skadades, och alla andra hus klarades också, så det var tur i oturen.

Idag blir det butiken, och sedan hade jag tänkt ut med Mysli.

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 0 Vad hemskt!

God morgon!
Jag vaknade tidigt och har tagit det lugnt med en morgonkopp. Ska strax fortsätta att röja i kartonger. Nu åker mkt till skroten och jag har gett bort massor av prylar. Det blev en fin brasa igår kväll.

Jag läste att det som man inte har använt på minst 2 månader kommer man aldrig att använda igen! Men vi har "skräp" som är äldre än så…
Det ska bli skönt att inte ha några "skelett" i garderoben.

Sen blir det lite hästeri och svampskogen för hela slanten.

Ha en bra dag!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Idag lyser solen efter ett ihärdigt regnade igår. Hann rensa en tredje del av vägen ner till mig från sly innan vädret avbröt det jobbet, Det bara växer igen samma med hagarna Idag hag byte på tre killar sedan fortsatt hagjobb lite häst till eftermiddagen

ha en bra lördag

vintermat på rad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

# 2 Snygg bild! Vintern är raddad!

God Förmiddag!

Väntar på min man som åkte till närbutiken…..har väl träffat nån som vanligt!

I dag blir det lite loppis, inte Kräklingbo Marknad, eftersom min fot fortfarande mår dåligt och jag inte vill trängas med en massa folk. Måste beställa lax i Katt-vik för leverans till Anita och Ross mästa lördag också…..En tur till hingstarna hinner vi säkert med också, dom ändrar sig för varje gång vi är där, ca. en gång i veckan!

Ha en bra lördag!