Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 476 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 25/4

Ja, då var det dags för en ny härlig dag. Tidigt i morse stod ett ståtligt svanpar ute i hagen. Russen sprang runt och frustade och ville leka. Det verkar bli en varm skön dag, bara man får i sig en kaffelatte.

Impulz
0

God morron!

Fast här vaknade man till en gråmulen himmel och ösregn… Men jag klagar inte, regn betyder vatten i brunnen, vilket vi vill ha så länge som möjligtSkrattande

ryttarn
0

God Morgon!

Även i Värmlands djupa skogar är det gråmulet, hoppas på att vädret utvecklas till lite sol under dagen.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
0

Morrn morrn här skiner solen och det verka bli ännu en varm härlig dag. Då kanske Marielle kan få för sig att föla snart (shettis) , nu när vädret är så fint.

StuteriSolo
0

Här i norrbotten strålar solen och det är redan över tio grader varmt på min plätt på jorden, hästarna står och solar efter nattens regn. Storspoven tjoar på åkern bredvid, hääärligt!

Asagard
0

God morgon! Här är det stålande sol och varmt!

Vaknade 7 i morse av ett sms från grannen om att några av våra hästar var på rymmen. Jag som hade hoppats på lite sovmorgon i dag. Ska snart upp till växthuset och plantera lite mer fröer samt kolla hur långt sparrisen kommit. Igår hade den precis tittat upp över ytan och snart är det dags att börja plocka den. Bara några enstaka dagar kvar.

Sen firar vi 3 år här också idag, sambon och jag, så ikväll blir det middag ute. Skrattande