Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 875 ggr
Tittut
0

God morgon 2011-09-04

Hej alla russvänner!

Det är en fin söndag här i Uppland, och den ska tillbringas på Gröna Lund i Stockholm var det tänkt. Det är nog 25 år sedan jag var där sist, så det ska bli spännande.

Hoppas ni får en bra dag runt om i landet!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är himlen grå, och idag fyller Simon 21. Var tar tiden vägen?

Idag gör vi vad som faller oss in, Peter ska iväg först imorgon

PernillaJ
0

#0 Gröna Lund låter lattjo, fast jag ogillar alla typer av farkoster som man blir yr och skrämd av. Föredrar stadig kontakt med Moder Jord Tungan ute

God morgon! Solen skiner, och jag har tagit sovmorgon. I går kväll hjälpte jag grannen att lägga ett våtvärmande jodopax-omslag på en hov, i förhoppningen att få en (förmodad) hovböld i trakten att mogna och brista snabbare. Det har krånglat i flera veckor med den här pållen, men jag har lärt mig att gipsa en hov och nu våtvärmande omslag: intressanta kunskaper.

Idag ska jag pyssla litet hemmavid och sedan vid lunch fara till Romme. Ett ponnylopp på programmet, en av mina uppfödningar ska starta.

[Tjiwi]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morron

Den utlovade solen är icke!!

I em kommer det en ID kollare till lille Vile! Sedan ska vi åka ner till ridhuset med Joel och Mathilda som ska träna för tränare.

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!
Åter en dag med rensning av kartonger, åkt till tippen och varit en sväng i skogen med korgen. Hann med en fika hos en vän och kolla lite hästar i deras hage. Alltid trevligt!