Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 738 ggr
karisma
0

God morgon 2011-09-01

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Ny månad dvs hösten är här även i almenakan Idag ledig från bortajobb ska till Uppsala och träna Glitter instruktören åter efter ledighet Det blir lite hackigt med hennes träning då vi varit utan instruktör i många veckor under sommaren Till kvällen kolla på hoppträning för Cattis kanske rider med under uppvärmning

ha en bra dag i höstvädret

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Strålande sol idag också, härligt!

Idag blir det butiken och för övrigt vad jag hinner med. Igår var jag hos kotknackaren före jobbet och sedan mat hos svärmor så det blev ungefär ingenting gjort.

Igår kväll kom jag iaf ihåg att sätta på elementet i växthuset, det är inte så varmt på nätterna nu

PernillaJ
0

God morgon! Igår pratade jag med VVS-firman i grannbyn och en grävmaskinist, så nu är det på väg att uppfyllas: jag ska få vatten draget till stallet. Hurra! Ser verkligen fram emot att slippa släpa vattendunkar inifrån mitt badrum inne i huset i vinter. Håller nu på och grubblar över om jag behöver en liten varmvattenberedare i stallet… eller inte.

Idag ska jag jobba borta några timmar, måste fakturera litet dessförinnan. Måste också åka till min fäbod idag och plocka hem litet personliga ägodelar, för i morgon skriver jag papper med köparen och sedan är försäljningen klar. Känns bara bra!

VeronicaP
0

God morgon

Idag ska jag åka till Helsingör och leverera brev och ett paket , snäll som man är så ställer man upp för sin pappa eller eg är de inte pappa utan ett företag i Kalmar som måste få de levererat dit idag och de gick inte med posten :D så hade de pratat med pappa och han sa att min snälla dotter ställer upp *S*
Tur att han vet att jag inte kan säga nej till honom ;)

Så jag får ta med mig lilleman som är hemma från skolan och är jätteförkyld , men de blir inte så ansträngande för honom ju bara åka bil och båt kan han tycka är lite kul med

Ha en bra torsdag

[Tjiwi]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stråland sol och blå himmel ute!! Härligt, idag ska jag tvätta min vagn och packa lite selar till lördag då vi ska göra reklam för russen och körning på ett evenemang som Brukshästklubben har. Är borta hela dagen i morgon så det måste göras idag!

Ha en skön dag!