God morgon 2011-08-31
Morrn!
En strålande vacker men lite kall morgon här.
Barnen har trampat och gått iväg till skolan, och jag blev ensam kvar hemma med hundar och pappershögar.
I kväll ska vi till lillebror som fyller 38 år. Det är sådana gånger man inser att tiden går…
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#0 Min lillebror är 44 
God morgon! Solen skiner, det är en kalasfin morgon. Inte sådär disigt och rått som det varit de senaste mornarna.
Jag ska strax fara till Insjön, måste reklamera ett köp jag gjorde på Clas Ohlson igår (det blev fel). Mitt på dagen ska jag iväg och chipmärka några fölungar, i går kväll chippade jag tre föl: det är säsong nu. Trevligt med hästägare som ringer på ID-kontrollanten i god tid. Det är onekligen enklare att rita fölungar med någorlunda kort päls sommartid, och med fingrar som inte är kalla och stelfrusna.
Försökte få tag i veterinären nu på morgonen, jag behöver få ett recept utskrivet, men blev omdirigerad till ett telefonsvararmeddelande och fick tala in mitt ärende. Många som vill ha tag i henne nu tydligen.

God morgon
Idag skiner solen i alla fall.
Albin är fortfarande sjuk här hemma och själv börja jag också känna mig krasslig.
Försöker få tag på min handläggare på AF men han kommer inte tillbaka förrens efter 10, jag har ju inte så många stämplingdagar kvar och tycker ju att han borde hört av sig då de får *pling från A-kassan men verka vara bäst att kolla själv.
Ha en bra onsdag