Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 788 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-08-30

Godmorgon i landet!

Soligt ute igen, härligt!

Idag butiken och sedan vad som hinns med.

Peter hann inte vässa min lie, så jag får se hur bra det går att slå gräs till smådjuren… Lär inte hinna ut med Mysli nu på morgonen iaf måste åk tidigare för att hinna tanka bilen och skjutsa Sara till skolan

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bråda dagar denna vecka. Ska ha ett eget och gå på ett annat, föräldramöte. Sen ska jag iväg och hämtahem en häst en kväll. Så det blir fullt upp, tre kvällar i rad.

Igår fick jag min vagn, en svart nhs-sulky med lite större hjul. Så jag var som ettlitet barn på sin födelsdag igår. Hoppandes jämnfota och klappade händerna! Flört Valde neutral färg för jag har så blandad kompott på de körbara hästarnas färger, en fux, en brun och en svart. Då kan man byta selunderlägg istället.

Ha en bra dag!

LouiseS
0

Godmorgon! #1 ha, ha då är det vi som har beställt exakt likadana vagnar. Kunde inte hämta min när det var tänkt så du fick min och jag tar den andra när den blir klar. Världen är liten ibland…

Idag stundar annars 4-års kalas med allt vad det innebär. Och nåde oss om det blir fel och inte som lilldamen tänkt då blir hon arg som ett bi! Härlig ålder det här…

Tittut
0

God förmiddag, eller vad det nu kan ränas som..

Här är barnen lediga, så det vill till att grädda pannkakor så de håller sig på gott humör.

Annars en dag i papprens tecken, som vanligt.

Fortfarande trassel med datorerna, men det ska nog gå….

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God kväll! Solen skiner jag har jobbat klart för dagen, nu blir det hemmajobb. Lite rödfärgning och sedan en promenad med 2 av hundarna, höpackning och sen är det nog kväll. Var förbi pappa på väg hem och släppte över fåren på nästa bete så nu har de mat ett bra tag framöver.

Nu ut i solskenet ha en bra kväll!