Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1504 ggr
StuteriSolo
0

God morgon 11-08-25

God morgon i landet!

Har inte stigit upp än, men himlen ser grå ut, kan ju vara dimmoln också…

Var hos min vän kotknackaren igår igen, idag blir det butiken. Måste försöka hinna fixa till i hagen så hästarna får mer bet, och vattnet har stigit så mycket i sjön att staketet är under vatten = ingen ström. Det måste också lösas…

Så kanske bäst att sätta fart då!

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Lite disigt här också och inget regn blev det, skönt! Måste till Visby för en del ärenden. Nu kan man i alla fall ta sig fram på gatorna och i affärerna igen när invasionen är nästan över. Får se när jag kommer hem om det blir målning av dom tre fönstren som är kvar…..Gissa tre gånger vem om är på fotot…..en av mina favoriter! Fotot togs av Hanna Brink.

I kväll blir det kräftor!

Ha en bra torsdag!

Tittut
0

# 1 Lär väl vara Tyson, ser det ut som?

Disigt här också.

Mina skrivare till datorn har försvunnit ur systemet, så det går inte att skriva ut. Skrotgrejor, jag blir så trött! Då blir det inga pass eller ägarbyten gjorda förrän de är återinstallerade igen, vilket inte är så lätt med trasig cd-station på datorn. Tur det finns en bärbar att ta till.

Nej, till arbetet!
Ha en bra torsdag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Miica
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er alla!
Idag blir det till att pyssla lite med lösdriften, samt försöka ta bort flugägg ifrån hästarna.
Står även lite ridning på planeringen idag =)

Mycket att fixa inför helgen som kommer!

Grått och disigt här med, men hoppas på uppehåll iaf :D

silarp
0

tja.. ja…. jag ska iväg om ngra minuter till ica tornet i ulricehamn, där falköpings mejeri ska ha "bonde i butik", -där jag då ska vara en av bönderna….Trevligt hoppas jag, blir en heldag där som slutar framåt 19 tiden… alltså inget hästande idag förmodar jag…
Sprang några kilometer iaf igår med Hallonet,,,,

Ha en härlig dag!

garrilina
0

God kväll! Trött så nu blir det nog sängen redan…ska på bröllop i Fåker på lördag så då bör man väl vara utvilad. Dotra har åkt igen och så nu är det jag som är stallchef igen Flört denna gång till Borås. Granntjejen avlöser mig lördag kväll söndag morgon.

#1 Ser ut som pappa och farfar till några av våra Skrattande

God natt!

[Croneld]
0

En fartfylld dag med storleverans av nya möbler till klassrummet. Dagen avlsutades tråkigt med ilfart till svärmor som idag somnade in. Vila i frid!

Inget hästeri idag.