God morgon 2011-08-23
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Det är så fuktigt ute så det droppar från träden men de harr lovat sol under dagen.Ska gå en hundpromenad innan hästarna sedan till byn för tandläkarbesök och ett möte Kylsåpet gapar tom så det måstes åxå fyllas på Lite översyn på hagar före byte står på schemat med, så den här dagen springer på den med
ha en bra höstdag på er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Mulen himmel men uppehåll, det gör ju inget alls.
Idag butiken, och jag hade tänkt hinna ut med Mysli få se hur det går. Maratonvagnen är inparkerad av en av Simons bilar…
Måste fixa staketet i nästa hage, betet är u det närmaste slut där hästarna går nu.

----tänk om man fick säga att betet är slut nån gång… här vet jag inte hur jag ska göra för att begränsa betet för hästarna… har stängslat av o minskat hagarna… ändå växer det upp så dom har för mycket bete hela tiden.. måste ut NU o flytta in hallon till mindre bete… och stona till den lilla hagen, så dom får ännu mindre…
minskar o minskar och kör som en dåre 4-5 km per kväll, och löptränar med ida och hallon främst.. ÄNDÅ är dom inte direkt smala… suck….
Ida som varit dräktig 3 år i rad kan man väll förstå att hon inte går att få ner till tävlingsmått, men även Hallon får man se upp med känns det som….även om han är lättare att få ner än stona….
:(
utöver detta är jag yr i bollen idag som om jag druckigt ngt högst olämpligt till frukost… 
God kväll!
Nyss inkommen från russen och svampskogen. Jag har hunnit rensa svampen också. Idag började Estrids ledträning på allvar. Dottern var snäll och hjälpte till att leda mamman så jag kunde promenera henne efter. Nu ska vi träna varje dag en period. Jag är nöjd med dagens arbete.