Godmorgon 11-08-21
Godmorgon allla russvänner!
Har precis varit ut och matat Pawik som ännu är här hos oss. Han var glad å go idag också.
. Idag blev det ingen morgonkörtur för honom då kusken sover ff pga skallevärk
. Senare idag ska nog KP hemåt en stund iaf. Fotvård.
I övrigt ser det ut att bli en fin dag, utan regn. SKÖNT efter gårdagens olika skyfall.
Alla Ni som ska ut på aktiviteter; LYCKA TILL!

Godmorgon i landet!
För ovanlighetens skull regnar det igen, igår slutade det regna lagom till vi åkte iväg på körtävling. Mysli skötte sig bra och gjorde en godkänd dressyr med den träning hon fått, och gjirde en felfri runda i precisionen trots att det låg hemska bollar på konerna. Hon var inte helt övertygad att de gick att passera…
Idag får jag se vad jag hittar på beror ju på vädret också. Peter ska iväg igen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon! Solen skiner idag, härligt. Har tagit lite sovmorgon i dag, laddar inför morgondagens vandring med övernattning med "min" klass. Tror inte det blir så mycket sömn med 25 15 åringar uppdelade på 2 tält 
Massor att göra här hemma, började med att ladda tvättmaskinen, hundar och frukost avklarad nu är det hästarnas tur. Sen blir det lackning av vardagsrumsfönster och röj där. Äntligen har vi ett vardagsrum….tar tid med renovering för vissa 
Ska även hålla tummarna för dottern med Garrilina och Russe på Umeå travbana och att kvalet med Björksta Troll Twix går bra.
Nu hastar jag ut ha en bra dag!
God Morgon!
För en stund sen var det sol, men nu börjar molnen dra in igen. I natt har det dock inte regnat för ovanlighetens skull.
I går var vi på en jättetrevlig släktträff, i dag blir det som vanligt antikboden. Hoppas på tyskar, norrmän och finnar! 
OM det är sol mot kvällen så skall jag fota unghästarna som är till salu…..
Ha en bra söndag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Efter att ha tagit in russen och fixat i stallet för att hovslagaren skulle komma så kommer grannen förbi och småpratade. Hon berättade att han hade varit här igår samma tid…
Ops, vi missuppfattade tydligen varandra, men vi fick kontakt i alla fall och kunde konstatera att det är sådant som händer!
De blev borstade iaf och lilla Estrid fick träna på att gå i grimma ut till hagen igen.
Ha det gott!