God morgon 11-08-20
Vaknar med förväntningar! Hästarna har fått sin frukost och nu väntar vår. Hästen med den ljusa manen hade passat på att "färga" den i natt men det är åtgärdat. Snart lastar vi åt tre olika ägare och kör mot Örebro och russens riksutställning.

Regnar än här, tur körtävlingen är i ridhus.
Dags att stiga upp och hämta in ponnyn och packa ihop grejerna,
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mjältbranden i Örebrotrakten, den går väl inte på hästar? Jag åkte genom Örebro i går em och börjar känna symptom…

Lycka till alla idag
Till Riks körtävlingar travet eller vad ni hittar på Själv håller jag mig inomhus i detta väder så mycket det bara går
Ha en bra lördag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon!
Mulet och relativt varmt, få se om det blir något regn.
Hästarna avklarade är lite bekymrad över dotterns halvblod som har fått någon typ av allergisk reaktion, vet. vet inte av vad och hon är ev. dräktig så det går inte att ge henne vad som hellst heller. Prickarna var mindre i går men fler i dag igen konstigt då hon varit inne i natt och bara ätit hö.
Ska åka till pappa och laga mat med honom i dag, trevligt med matsällskap för honom. Är lite tungt i dag då det är 2 månader sedan min mamma gick bort, spelar ingen roll hur gamla de är saknaden finns där.
Ha en bra dag och lycka till vad nu ni gör!

God morgon
Tog en liten sovmorgon här idag , de var jag värd tycker jag.
ska försöka göra färdig den stora hagen där gräset är högt och fint , nysått så de ska väl passa damerna sedan kan jag tro.
Lycka till alla idag som ska tävla , eller visa på rikstutställningen .
Ha en riktigt bra dag