Katalog riksutställningen
Jag kan inte öppna katalogen som finns i wordformat, på mälrarussens hemsida, kan någon göra om den till pdf eller kommer man få den hemskickad också?
Mest intresserad av tider och tågordning.

Riks-katalogen som pdf

Nu finns den även som Pdf-fil på hemsidorna.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Tusen Tack, brukar inte ha problem med word men kan ju ha en annan version.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har man sett och kan planera vidare.

Kanon att få katalogen på nätet!
Vi är några från Skåne som kommer upp på fredag och tänkte gå ut och äta en enkel bit mat i Örebro på fredakvällen! Någon som är sugen att hänga på?
En fråga: Det blir inga BIS-ringar och så denna gång? Inte för att vi kommer dit med våra utan undrar mest då det inte står något om det i programmet. Brukar man inte ha det?

Självklart är det BIS-finaler, en miss från min sida helt enkelt. Lite körigt att få ihop klassordningen för att det skulle stämma så BIS raden föll bort helt enkelt å det viktigaste var att lunchen var med 

Det är lite sent ute med en sak till RIKS: eftersom det inte blev någon brukskörnings "prova-på" tävling som jag tänkte vara med i med Gaist, så har jag försökt föreslå visa Hauk (3års-valack) körd för vår arbetsvagn i något pausinslag eller liknande. Väntar på svar, men hoppas det går bra. Jag vill gärna visa att russ är användbara till sånt också.

#8 Det passar jättebra att du visar Hauk i lunchpausen. Jag trodde att jag fått iväg ett mail om det till dig, men det måste ha blivit nåt strul med min mail. Ber om ursäkt och önskar dig välkommen att visa Hauk.
/Agge
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Tack! Det ska bli kul! Hauk brukar älska att vara med och visa upp sig här hemma, så jag hoppas han gör detsamma på en utställningsplats 
Såg i katalogen att han står som fux. Fast jag vet jag skrev ljusbrun. Men, men, det gör inte så mycket, det syns ju ändå så väl vilken färg han har och fux är också en fin färg. 
Nån som vet om det blivit några strykningar ?