Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1153 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 11-08-19

Godmorgon i landet!

Här regnar det än, när jag kom hem från jobbet var regnmätaren full… Fick Mysli skodd ugår, så vi kan åka på körtävlingen även om jag inte kunnat köra henne alls i veckan.

Butiken idag och handla ikväll, kanske köra om det inte regnar för mycket.

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sista dagen på nya skolveckan! Härligt med glada skolbarn.

I helgen ska jag byta hage för kusarna, sen ska jag försöka fixa lite mer….

karisma
0

Morgon på er

Solen strålar från än klar himmel, känns skönt efter gårdagens regnoväder. Jag satt på altanen och tittade på ovädret och tyckte det var ganska mysigt. Vad jag förträngt var det att takluckan på bilen var öppen Qlurings sadel hängde ute Gårdagens eftermiddag var räddad med jobb.

dum blondin ellerFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 2 Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Här är det strålande sol. Håller på med sedvanliga pappershögar och lite sena förberedelser inför morgondagens Riksutställning. Det ska bli trevligt!

Ha en fin fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God morgon

Här blåser det och regnar lite ibland

Idag väcktes jag av telefonen kl 6.00 det var mannen som talade om att dotterns låne shettis Spidde var lös och han inte kunde ta den , hm ja ja var bara att pallra sig ut och ta in kraken och den här lilla hingsten står nu istallet och får väl göra så hela dagen idag då vi ska åka iväg och tävla idag och jag vågar inte släppa ut honom igen när vi inte är hemma , han är lite av en expert att ta sig ur hagen den där hästen.

Idag blir det Tingsryd och travtävling.

Ha en bra fredag

garrilina
0

#2 Skrattande

Nu har jag gjort min första arbetsvecka efter sommarlovet, trött i huvudet av allt planerande, blir roligt när eleverna kommer på måndag.

Hästarna fixade, hundarna kvar, har jouren sen i onsdags då dotra tog Russe och Garrilina och åkte till Umeå. Idag är det trav för dem och även på söndag väntar på resultat nu.

Nu blir det slapp framför tv:n och tidig sänggående.

Ha en bra fredagskväll!