God morgon 2011-08-17
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Nu är det slut på att bara ställa upp dörren på morgonen atans så kallt det blev på golvet, bara + 8,5 ute Undrar bara när knott och andra flyfän ska dö ut för året.
Min lilla 9- veckors valp tycker att vi ska gå upp senast 5 för att leka ett par timmar, men jag hinner bli trött innan jag ska åka till jobbet Idag får Qurry följa med och göra lite nytta för maten.
Min ponnyn har börjat fälla så snart är de långhåriga igen dax att plocka fram höstkläderna till dem.
ha en bra dag där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn!
Här skiner solen, så det ser ut att bli en vacker dag, men visst är det kyligt i luften!
Ska fortsätta sätta tänderna i pappershögarna, så det lär bli inomhusarbete mest hela dagen.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Även här hos oss så börjar russen byta skrud, det käns lite tidigt.. I dag skiner solen och jag ska försöka åtgärda gräsmattan. I går löshoppade vi våra russ här hemma och en av 3-års damerna tröttnade och hoppade in i hagen över ett staket på 115cm, gissa om vi blev lite snopna!
Ninito gillar lite lagon med utmaningar i livet!

mina russor börjar oxå fälla o byta hår! HUR tidigt ä inte det???
Kör min söta 12åring nästan varje dag, för att hon inte ska betraktas som vråååltjock på västruss 10 sept…. och flyttar mellan olika beten för att det ska bli LITE bete, -men inte UTAN bete…. Idag är dom jättenöjda med att stå ÄNNU närmare Hallon än förut…!
ska annars sköta lagårn som vanligt, och fixa inne till folket som kommer med barn i em o underhålla mina kids…