Godmorgon 11-08-15
Godmorgon i landet!
Solen skiner här, och idag blir det butiken och röja mer uppe så vi får ordning på oredan som blev. Hinna köra Mysli vore väl bra också om vi ska tävla på lördag…
God morgon!
Regnigt och grått här. Har haft en intressant helg i Dingle med ardennerriks, men är lite sliten efter många, långa mil i bil, så jag ska nog gå tillbaka till sängen en stund. Lillhunden väckte mig och ville ut, men han kom snabbt in igen.
Ha en fin måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Varit upp vid 05.30 skjusat sambon till tåget för han skulle flygga till Kiruna o jobba denna vecka.
Hem sova lite och nu snart ska jag åka o rida islandshäst med en boende från jobbet. De ska bli kul hoppas att regnet håller sig borta bara. Varit in och sett på katalogen över riks, sde ska bli så kul.
Såg att man inte behöver gå upp i otta iallafall.
Ha en bra dag!

God middag!
Har också varit på ardennerriks och sett mycket fina hästar! Har dock hämtat nya krafter efter en mycket god natts sömn och ska börja förbereda inför riks i Örebro genom att köra hästtransporten på lagning! Alltid är det något…

God middag
Här har det varit riktigt busväder i natt regnat , åskat och blixtrat , men vi har nog ändå klarat oss bra mycket bättre än vad de har gjort lite högre upp av länet :D
Lite sliten är jag nog allt idag efter gårdagens tävlingar i Åby men vi hade en riktigt fin dag igår då Amanda tog 2:a platser och satte nya rekord på de fina russen Tigerlilja och Olympia Dar , även shettisen Smedens Max Speed gick bra och vann sitt lopp så vi kan inte klaga :D
Idag blir det till att åka och köpa nytt ytterdäck till sulkyn då de sprack igår och det är tävling i morgon igen.
Ha en bra måndag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ingen god morgon här! Jag drack kaffe alldeles för sent på kvällen och det fick jag böta med att vara klarvaken till efter halv tre…Inte riktig ok när man ska jobba!
Nu gäller det att hålla igång ett tag till och inte ta ngn kaffeslurk, så ska nog John Blund komma.
En god natt sömn till alla!