Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 2724 ggr
Tittut
0

Anmälan riksutställning

Nu går det att anmäla till årets Riksutställning, den 20 augusti i Örebro, via SH:s internetanmälan.

Följ denna länk!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Reko
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Var noga med att fylla i mailadress! Jag gjorde inte det och jag fick fylla i formuläret en gång till då mailadressen fattades första gången. Hur maillösa ska lösa det vet jag inte.

Tusen
0

#1 Nu för tiden är det ingen match att fixa en mailadress. Så det är nog inget större probelm för de ev. mailadresslösa som vill anmäla via nätet.Skrattande Sen går det ju fortfarande att anmäla via snigelposten också.

carnalit
0

Jag skulle jättegärna vilja anmäla till utställningen. men är inte medlem på någon klubb.. Hínner jag bli medlem för att sen anmäla? Glad

Reko
0

#3 "SISTA ANMÄLNINGSDAG fredag 29 juli." Kopierat från proppen så du borde hinna både anmäla och bli medlem på den tiden.

Adnocc
0

Någon som vet om domarna kommer döma i varsinn ring, gemensamt eller dela på klasserna?

Supersmidigt att kunna anmäla direkt på nätet !

murkla
0

Jag har anmällt mig via nätet , de är ju jätte bra att man kan göra de.. Och så smidigt…

Så nu är de bara att träna…. Cool

[Croneld]
0

Hur många har anmält sig? Man kan inte se de som anmält sig via brev, eller hur? Annars är det lite tunnt.

Tusen
0

Det är väl snart dags för sista inbetalningsdag, va? Obestämd

VeronicaP
0

ja det var inte många , har inte ens tänkt tanken på att visa på riks i år om jag ska vara ärlig , men man kanske skulle anmäla , får nog ta och kolla upp det lite mer ordentligt trro jag

Vilgot
0

Får man någon bekräftelse på att anmälan är mottagen? Skickade in min på post för någon vecka sedan men har inte fått något svar och börjar bli nojjig att det kommit bort på posten eller att jag klantat mig totalt med anmälningen ;)

Adnocc
0

Nu har jag anmält min gamla tant Glad.

kristina-axtorp
0

Nu har vi anmält två men bara till utställningsklasserna denna gången! Hoppas på fler anmälningar!

Norrveda
0

Nu börjar anmälningarna droppa in Glad Såg lite mörkt ut först men nu har det ljusnat!

Ylva_87
0

Någon som vet om det går att efteranmäla? Jag har varit bortrest och totalt bommat anmälan :(

VeronicaP
0

#14 Ring och kolla med utställningsansvarig , brukar funka faktiskt

Vi hoppade att visa , kände att jag behövde vila , huvudet vill mer än kroppen ;)

Sa-An
0

Nu har jag anmält mina två grabbar! Valde mellan denna och Öpafs eller båda men valde enbart Riks tillslut.

murkla
0

Synd att de inte var något att fylla i för om man ville hyra box. när man anmälde sig.

Som jag förstår så är de mer uppskattat om man mejlar till Torsten än att ringa……

teja@swipnet.se.  Hoppas att de är ok att jag la ut den adressen.

Om man vill hyra box i örebro till Riks 20/8.

Reko
0

Adnocc
0

Kommer man få nån bekräftelse på sin anmälan, samt katalog / startlistor hemskickat?

Scillajsa
0

Tycker Karlslund är en jätte trevlig utställningsplats  det var ett bra byte! Glad

murkla
0

Får man någon katalog hem eller läggs de ut på näte så man vet när man ska vara där. Vet att de är ca en veckan kvar men vill bara veta.

MonteMira
0

Wiiie Monté Mira är anmäld :) blir ett kärt återseende att få visa lilla prinsessan i ringen igen :)