God morgon 2011-08-11
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Brasan sprakar för fullt och dörrarna hålls stängda för första ggr i sommar. Det är bara burr ute inte ens hundarna vill gå ut Det blir mest inne jobb idag har några timmars borta att averka först åxå
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Sol men svalt i dag också kan väl inte vara höst redan….?
Hästarna fixade, lite målning gjort och nu blir det de sista tapeterna över dörrarna, med andra ord pilljobbet kvar. Det blir fint i alla fall. Dotra stannar en dag till i Umeå så jag får prata för mig själv i dag med
. Måste till stan en sväng och köpa reflexer till transporten som jag måste åka och besikta om. Men det gör jag nog i morgon.
Ha en bra dag!

God dag! Jag har just vinkat av Liselotte, Lotta och Gertrud, som åkt hem med sina respektive hästar. Lotta var så snäll och ställde upp och verkade mina hästar så nu är allesamman fina i fötterna. Vi åt lunch (Flygande Jakob) och hade en trevlig pratstund - mysigt att få besök så här mitt på blanka torsdagen.
Nu är det bara tre vuxna hästar och två föl kvar här hemma, känns nästan litet tomt… Men om drygt vecka kommer treårsstona tillbaka från inkörning så då fyller det på lite grann igen.

God middag :)
Var ju ett tag sen man skrev här på forumet nu…. Men nu ska jag försöka titta in betydligt oftare igen 
Sitter på jobbet nu med två små nyvakna tjejer och snart slutar jag för dagen. I eftermiddag kommer hovslagaren och skor Giro och Manina så vi kan ut på härliga ridturer utan att de behöver få ont i hovarna.
Ha en fortsatt bra dag 
God morgon!
Åter tillbaka efter två dagar på konferens med arbetet. Nu har jag lite att fixa med och mysa i soffan en liten stund ikväll.