Tack & Hej
Nu slutar jag som Medarbetare på GIF efter att varit med sen starten. Jag är nog känd för att vara ganska svart eller vit i mina åsikter men jag står för det.
Men att få sms och samtal om att jag tar ställning i sakfrågor som jag inte yttrat mig om eller att det är en inbördes beundrarklubb på GIF fick jag nog
Har bara försökt hålla efter sidans Skrivregler som medarbetarna.ska göra.
Hälsningar Malin
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Tråkigt när det blir sådär. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tråkigt Malin, men förståligt om man inte kan skilja på privatperson och "sajtarbetare".

Jättetrist Malin! Synd att det skall bli så här på ett seriöst forum…..

Tyvärr är det så när personer inte kan skilja på privat person och Sajtvärd, blir så trött på det , och det där jäkla skiten att skicka mail sms mm väx upp säger jag bara och uppför er som vuxna människor, även om man är Sajtvärd eller annat så får man som privat person också ha en egen åsikt.
Jag hoppas verkligen inte att det blir lika mycket skit här som på shettis sidan där folk får mail och annat hem om de har åsikter eller tycker saker.
Stort tack Malin för den tid som du lagt ned som Medarbetare när jag var Sajtvärd och hoppas du kommer vara kvar som medlem och skriva kommentarer och inlägg!

Förstår dig fullständigt Malin, det var av liknande anledningar som jag lämnade som Medarbetare, + lite annat…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

trist när sådant inträffar….

jättetråkigt att det finns så låga människor!! Och hur ska man kunna rekrytera nya sajtvärdar om de vet vad som väntar? GIF är ju så trevlig med bra stämning!!
Herregud har folk inget liv alls eller? messa o ringa…nej det var nog det konstigaste jag hört…Förstår dig Malin.
Kram

Full förståelse…. Himla trist bara!!

Tack 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Även jag vill Tacka dig för stödet och hjälpen jag har fått! Du har gjort ett grymt bra arbete!
Tråkigt 
Men jag förstår dig. Bra att du håller dig kvar på forumet iallafall
Kram

Jättetråkigt Malin =( Du har vart en tillgång här på GIF!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Så tråkigt när det blir så här! Tycker alltid att det varit så bra stämning på GIF- till skillnad mot många andra ifokus- sajter! Hoppas att du fortsätter skriva i God morgon- tråden! Är alltid så trevligt!