Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 751 ggr
karisma
0

God morgon 2011-08-10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon till en grå värld

Det känns som hösten kommit fort bara + 10 nu på morgonen och jag som bara öppnar dörrar fick fort kallt inomhus. Idag får jag ta tag i lite problem för att lösa dem men jag har en vecka på mig så det går nog Borta jobb några timmar sedan hem till veden och djuren

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

#0 Sicken lintott!

God morgon! Växlande molnighet och 11,4º hemma hos mig. Jag har "som vanligt" inlett dagen med behandling av fölunge med lös mage: tvätta rumpan med varmt vatten och Lactacyd-tvål, torka, smörja med fet salva, och ge 2 x Imodium i munnen. Jag tog ju bort saltstenen ur hagen på Maggan Ts kloka inrådan i måndags em., men det var nog inte hela lösningen på problemet. Magen är bättre men inte stabil ännu. Nåja, fölis är pigg och glad - och på köpet har hon blivit mycket hanterad. Hon gillar faktiskt sitt "rump-spa" och står lös när jag pysslar med henne.

Idag kommer golvläggaren och ska kika på min lillstuga, som behöver någon typ av nytt innergolv. Förhoppningsvis kan den också bli lite mer mussäker, det är en bred springa efter ena väggen där mössen kilar in och ut. Hoppas vi kan täppa till den.

garrilina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag! Har haft en lite sovmorgon i dag, skönt för på måndag är de slut då är det jobbet som gäller.

Solen skiner men det är fortfarande lite svalt i luften. I dag blir det handling, tapetsering, hämta Kulla Gulla på semin och stallpyssel sen är nog dagen slut.

Ha en bra dag!