God morgon 2011-08-09
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon på er
Svalt ute och lite gråa moln på himlen. Idag blir det Uppsala och träning med Glitter efter instruktörens semester uppehåll ska bli intresant och se om vi lagt av oss eller. Annars är det bara det vanliga + ved
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
MOrrn!
Har datorkrångel med den stationära burken som jag hoppas håller på att lösa sig. Kan inte fatta hur mycket som lagras utan att det spars och som gör att hårddisken måste tömmas och komprimeras hela tiden.
Nåja, vackert väder är det i alla fall, så det är dumt att beklaga sig över värdsliga ting.
Ha en fin dag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morrn morrn
Här har det regnat och haft sig i natt och jag har sovit jättedåligt.
Börja fundera på när jag sov en hel natt sist hm
Kroppen mår väl så där av alla de här väderbytena men de är bara att bita ihop och se glad ut eller något sådant.
ska iväg och få en häst verkad och skodd nu på morgonen idag får jag frakta hästen dit för att få den skodd.
Sen i kväll ska ett gäng verkas
Ha en bra tisdag
God förmiddag!
Åska och några mm. skyfall i natt, vaknade vid 1-tiden och trodde taket skulle braka in…..åskan höll sig lite mer på avstånd.
I morgon har vi medeltidsmarknad här i socknen, då vill vi INTE ha regn. En massa hästfolk/russ kommer också inför dubbeltrvet, nu är det ICA Maxi som gäller!
Ha en bra dag!