God morgon 2011-08-06
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgon där ute
Idag är himlen grå och det är hög fuktighet Ska försöka börja stapla in lite ved efter att djuren är klara så det blir klart någon gång Till kvällen göra ordning Glitter för utställning och baka sockerkakor till 3-års testen. Annars är det bara lördag idag
ha en bra helg
2/3 av mitt vinterföråd av ved
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Solen tittar fram mellan molnen idag, få se hur varmt det är, igår var det hela femton grader…
Butiken idag, bröllop i eftermiddag och så fixa iordning allt för semesterveckan så vi kan åka i morgon förmiddag

God Förmiddag, hästarna ute stallet klart och jag har precis avnjutit en god frukost på altanen, molnen men jag hoppas solen är på väg att ta över, dock väldigt kalla vindar här så jag funderar på att tvätta, smörja och packa inför onsdagstävlingen.
Ha en bra helg där ute i vårt avlånga land.

#0 Vad flitig du är Malin!
God förmiddag! Solen skiner men det har regnat i natt och var fuktigt och disigt i morse. Spåmännen på yr.no säger att det ska bli en fin dag, jag hoppas de har rätt eftersom det är V75 på Rättvikstravet idag. Med bra väder kan det bli en riktig folkfest. Finfin sport, topphästar som Viola Silas, Elitloppsvinnaren Iceland och Reven d'Amour startar i Ego Boys Minne. Härligt!
Jag grubblar över hur jag ska ta mig till travbanan bara. Det lär vara trångt och svårframkomligt i Rättvik idag, avslutningshelg i Classic Car Week och så travtrafiken dessutom. Normalt sett tar det mig knappt tio minuter till travet; idag blir det mer.

Nu plötsligt häller regnet ner 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sol över Hudik
i natt fick vi ett välbehövligt regn så nu grönskar beteshagarna förhoppningsvis igen. Har varit och tittat på lite dressyr och nu blir det pyssel ute resten av dagen, finns alldeles för mycket att göra….
Ha en bra fortsättning på dagen!