Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 969 ggr
karisma
0

God morgon 2011-07-18

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Idag lite grått och det skall komma några droppar från ovan, sedan två dropp fria dagar Så idag slår vi det sista på mina vallar och rullar imorgon om inget krånglar.

Varför kan inte framtidsdrömmen om 3cm gräs vara sann vill ha det nu och slippa gräsklippare (djä..tv-reklam som får en att hoppas).

Lite häst blir det på eftermiddagen kvällen tillbringas i soffan petandes i naveln eller något annat

ha en bra ny vecka

hur stor kan en solcellslampa vara foto Joy F.

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet på himlen, även om solen försöker ta sig igenom molnen.

Butiken idag, och jaga någon som kan sätta fast en lös sko på Mysli…

Peter är i Norge och Simon kör ut mejerivaror. Sara sover.

[Tjiwi]
0

Regn, regn, regn……..hela natten och ännu!!

Halsont fortfarande efter en vecka, vad göra??

Kanske kan sparka igång mig så jag kan städa lite inne idag i alla fall…..Obestämd

Två vita härliga skinn finns kvar till salu!!

Gurkane
0

Godförmiddag!

Här rullar livet vidare i rask takt. Vår goa KP fortsätter att utvecklas positivt. Han tuktas dock rätt hårt av nordsvenskarna som ständigt talar om för honom att han inte bestämmer i deras närvaro.

I går morse var jag ute och red med ett gäng ungar. Tänkte flera gånger under ridturen, sååå underbart, här rider vi ute till skogs, i alla gångarter, under full kontroll. Alltså bara så underbart att vi kommit så långt med både ungar 11-14 år och hästar 3,5,9 och 15 år. Bara njuta vidare av allt vi har runt oss!

Regn här idag och hästarna väntar på att få göra något.

Ha en bra dag allihop!

garrilina
0

Hemma igen efter en helg i Östersund. Hyrbilen gick hem i alla fall och inga andra missöden. Tyvärr regnar det även här på vårt nästan torra hö, ibland blir inte planeringen som man tänkt sig.

Nu blir det slapp och lite fika under dagen, tänkte äta en bakelse för att "fira" att jag blir äldre Obestämd

Ha en bra dag!

Anna-Uppsala
0

Länge sedan jag skrev här! Mycket att göra och sommaren går ju så fort!

På lördag ska Hjördis och sonen Lennardt på premieringen i Österbybruk. Spännande! Är det fler som ska dit? Jag såg i katalogen att det var många russ anmälda.

I så fall ses vi där! Skrattande

Nu ska jag fortsätta att slå ihjäl flugor. Här är nämligen fluginvasion - fråga mig inte varför!

Ha en bra dag!

/Anna

Lennardt är favorit hos barnen i familjen, där han och Hjördis är på bete just nu!