Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 967 ggr
[Tjiwi]
0

God Morgon 17 juli 11

…ja, eller så jättegod är den inte här för jag har ännu ont i halsen som tusan fortfarande efter en vecka!! Har fått någon form av ögoninflammation också för de kladdar ihop…….ska åka till Kisa om någon timme och skriva på premiering. Trodde jag skulle vara bättre men det är bara att bita ihop……solglasögon på för att dölja röda ögonen…..

Ha en bra söndag allihopa!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon på er

Sovit ända tills nu är nog lite sliten efter gårdagens jobb, men super nöjd 74 balar ligger som små ägg efter åkerkanterna. Så nu är lite mer än halva skörden klar blir nog att börja om imorgon. Hästarna fick en vilodag igår snart ut till dem lite frukost för mig och Joy först.

ha det där ute

# 0 Krya

foto Joy.F

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Här har också sovits länge…..Nu är morronfikat urdrucket! Jätteskönt var det i trädgården. Solen värmer fast det är lite "skymligt" i luften. Gotländskt uttryck för att det är lite tunna moln, disigt. Får se vad det blir i dag…..måste i alla fall till "affären" och lämna saker som jag rengjort, vi säljer inget skitigt och trasigt!

Ha en bra söndag och Ia, krya på dig! Sommarförkylningar är riktigt tuffa!

[Croneld]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Samma här, vaknade tidigt och fixade med hästarna vid 05.00, men gick och la mig vid 8-tiden igen och vaknade nu.
Ska kolla med familjen vad vi ska göra idag!