Fint russto till salu
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vårt underbara russto, Tomtebos Linnéa, är till salu.
Linnéa är ett 9-årigt sto med mycket utstrålning. Hon är e. Vidar och u. Tomtebos Immra. Hon är dessutom mycket snäll och harmonisk. Linnéa har avelsdiplom och är visad med 42p vid flera tillfällen. Hon har hittills två avkommor efter sig. Säljes till ett varaktigt hem, gärna inom aveln, där hon blir ompysslad och väl omhändertagen. För mer info kontakta 0320-55400/0702-581540
Hej!
Jag är intresserad av henne! Söker efter ett fint o bra avelssto!
Har hon några fler meriter? bilder etc var finns hon?
Mvh matilda
Hej!
Linnéa har avelsdiplom och är hittils mor till två hingstar bland annat till Tomtebos Qaylo som är visad på utställning med 41 p och nu senast på hingstpremering med 38p. Vi har främst använt henne till aveln så hon har inga andra meriter. Mamma är, Tomtebos Immra syster till Tomtebos Enoc G. Immra är visad med 43 p som högst. Linnéas momor är Papaya som är mor till tre godkända söner bland annat Enoc. På grund av sjukdom i familjen har vi inte betäckt på några år. Linnéa mäter ca 124 cm. Vi bor i Västra Götalands län, 5 mil utanför Borås. Var bor du?
Jag har bifogat en bild på Linnéa tagen förra sommaren. På bilden är hon tillsammans med sin syster Rara (3år i år) och i bakgrunden skymtar Immra.
Hör av dig om du önskar mer information eller bilder!
Mvh
Liselotte
Hej igen!
Jag bor utanför uppsala i upplands län så vi har ju en bit ifrån varandra tyvärr… men ju mer jag tittar på henne desto mer gillar jag henne! ;-)
Jag vill gärna veta allt om henne! och se massor av bilder! Är intresserad av att betäcka med Karsk så jag hoppas de inte är släkt?
Är hon riden eller körd något?
Mvh Matilda
Hej!
Vilket förtjusande sto!
Har hon pass och chip?
Själv bor jag i Finland och skulle önska avla just fux-färgade russponnier.
Vad ligger hon i för prisklass (ens på ett ungefär)?
mvh,
Jenni

#4 Hon har pass men inte chip.
Pris 18000 -20 000 kr
Hör av dig för mer info!
Mvh
Liselotte