Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1067 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2011-07-12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags för en ny sommardag i Sverige. Barnen var på Cirus Maximum igår kväll, de var riktigt nöjda över upplevelsen av motorcyklar (hur kom de in på cirkus) kameler, zebror och små prickiga hästar.

Jag vaknade tidigt av flugor som inte ville låta mig vara i fred, så nu så puttrar bryggaren och jag har redan varit och tittat till russen nere vid sjöhagen, de betar i den svala fina morgondimman. Lilla Estrid blir så glad när jag kommer och vill gärna hälsa.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är utlovat regn, men än så länge skiner solen. 95 balar blev det igår, och nya remmar till slåttermaskinen på väg så vi kan slå resten också.

Simon klarade E-kortet igår och har  nu full behörighet att dra runt på vägarna med 24-meters ekipage.

Butiken idag, och ikväll får vi se vad det är ör väder.

Gurkane
0

Sovit dåligt igen. Tänkt lite. Tänkt mera. Helt plötsligt bubblade det upp att vi har den mest underbara lilla russing i hagen! Tuff, javisst, snäll för det mesta Flört. Personlig, ja. Arbetsvillig? Absolut! Orädd och dessutom söt.

Vem pratar vi om då? Jo KP russ förstås.  Han har varit här nu drygt året, tid tog det att lära känna honom. Och ännu är väl den biten inte klar. Men jag är sååå glad och lycklig över vår lilla! Inte är saken sämre över att den lilla dottern har honom som sin och "fixar" en hel del med honom.

Ha en bra dag alla russ vänner!

karisma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon där ute

Har några dagars ledigt från ridläger och borta jobb så det blir hemma som gäller Har toppen hjälp av två tjejer Carro & Joy så nu hinner vi lite unghästar (unga eller)  kanske vi börjar med hösilaget i veckan få se hur vädret blr

ha det bra där ute

foto Joy F

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 2 Låter bra det! Den lille svarte som blev kvar passar oss utmärkt, så det blev nog bra som det blev!

Idag är det brädgårdsjobb som gäller hela dagen. Ska diarieföra gårdagens brevskörd innan jag far, så jag ligger i fas även i föreningsarbetet.

Hoppas ni får en fin dag runt om i Sverige.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God eftermiddag

Sitter i stugan och gottar mig skönt med semester och få vara lite hästledig , även om man måste ha lite koll hemma med hovslagre och annat ;).

Vädret är fint här och vi har hunnit både med att bada och ungdomarna har fiskat , mannen tvättar bilen och vaxar den så den blir som ny igen :D

Ha en underbar tisdag :D